השרה יעל גרמן עוד תזדקק לקנאביס רפואי / בן מרמרלי

לא רחוק היום השרה יעל גרמן , ואת יכולה לסמוך על זה, שבו תזדקקי גם את לקנביס רפואי. אני אומר את זה בביטחון מהסיבה הפשוטה שקנביס רפואי עוזר להקל על סבל וכאבים הנובעים ממחלות רבות הקשורות לגיל מתקדם, וגם הגיל שלך מתקדם אם יש לך ספק בכך.

מאת: בן מרמרלי

בן מרמרלי
בן מרמרלי

באותו יום, ייתכן מאד שהרופא המטפל שלך בכלל לא יספר לך שקנביס יכול לפתור לך את הבעיות בקלות רבה, להקל על סבלך, לתת לך עוד כמה חודשים או אפילו שנים של חיים, חיים פחות כואבים. ייתכן מאד שמה שהרופא שלך יעשה זה ירשום לך נגזרת כלשהי של מורפיום, שזה סם ממכר ומסוכן הדומה בהשפעותיו לזה של סם ההרואין.

אז את תלכי לבית המרקחת ובתמורה לשלושים שקלים חדשים תרכשי בקבוק מורפיום מפואר, כזה שתשימי ליד המיטה. כל בוקר תתעוררי בכאבים עזים, ותגשי לסדר לך מנה מהבקבוק שקנית בבית המרקחת. בפעם הראשונה את תהיי מאושרת, באמת יעלמו לך הכאבים ותרגישי שהנה מצאת פיתרון לבעיותייך. הבעיה עם נגזרות האופיום, או משפחת האופיאיטים כמו שאוהבים לקרוא להם בפקולטה לרפואה היא שהן כולן ממכרות, ממכרות מאד. זה אומר שכבר אחרי הפעם הראשונה שתשמשי בבקבוק הזה שלך, את תהיי מכורה אליו, וההשפעה שלו כבר לא תהיה לעולם כמו הפעם הראשונה שהשתמשת בו.

אחרי שבועיים כבר תבקשי לקחת מהבקבוקון הזה עוד, והכאב, הכאב לא ייפסק, את עכשיו נוטלת את ה”תרופה” לא כדי להקל על כאבייך המקוריים אלא רק בכדי להקל על התמכרותך הקשה. שוב לא יספר לך הרופא כי בעזרת קנביס את תוכלי לזרוק את בקבוק הרעל הזה לפח, להפסיק לחוות כאבים, להתחיל לאכול, ולבלות את החודשים האחרונים של חייך במצב צלול. מה זה צלול? ובכן, אחרי שהמורפיום מפסיק לעבוד, לוקחים יותר ממנו, ואז, או אז, הצלילות שלך הולכת לפח. את שוכבת במיטה כל היום ומספרת סיפורים שאף אחד אחר לא מבין. את הופכת למנותקת מאהובייך וקרובייך ומכירה רק את המיטה שלך ואת הבקבוק הארור.

הפעולות שלך בתור שרת הבריאות הן אלו שיכתיבו את ימייך האחרונים בעולם הזה, האם תוכלי לחיות חיים סבירים ולתקשר עם העולם החיצון? האם תשכבי במיטה כמו זומבי ותדברי לעציצים? יעל גרמן של עוד כמה שנים תבכה על יעל גרמן של ההווה, תזכור שהיא זאת שגרמה את הסבל הזה לעצמה, והיא גם תדע שמישהו כתב לה את זה בפייסבוק כמה שנים לפני שהסבל התחיל. היא יכלה למנוע אותו, במקום זאת היא תרמה להנצחתו ולמוות הכואב מאד שיגיע אחריו.

אבל אולי, אולי, יהיה לך נכד מספיק נחוש כדי להוכיח לך כמה שאת טועה, וכמה שקנביס יכול להציל את החיים שלך. אבל או אז הנכד המסכן הזה יצטרך להתווכח עם כל העולם, עם הרופאים שלך, עם הילדים שלך, ואפילו עם שרת הבריאות שתחליף אותך. הכל רק כדי שתסבלי קצת פחות, ובכלל לא בטוח שהוא יצליח, פשוט בגלל כל המכשולים שדאגת להציב לו בדרך, מכשולים המורכבים מבורות פושעת, אטימות חולנית וסטנדרטים רנדומאליים של אנשים שבינם ובין מדע המרחק רב.

פקחי את עינייך עכשיו גברתי השרה! לפני שיהיה מאוחר מידי.

הפוסט נכתב על ידי בן מרמרלי בעקבות דבריה של שרת הבריאות יעל גרמן בהפגנה שנערכה מחוץ לביתה בסוף השבוע. (תמונה: אלה גורסקי)

ראו עוד: ירון לונדון: “יש לאפשר לגליזציה של סמים”

המשך קריאה
Back to top button
x
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר